Effektivitet, kvalitet og hastighed

ebs.dk’s store indsigt i og forståelse for

1. kundernes behov og

2. organisatoriske virkelighed og vilkår samt i

3. business intelligence-processerne og -teknologierne.

giver ebs.dk kort projektinitieringsfase (kort ”introduktionstid”) og høj effektivitet i opgaveløsningen for kunden.

ebs.dk’s opgaveløsning kendetegnes derfor især af høj

1.     kvalitet,

2.     omkostningseffektivitet og

3.     hastighed.

Kendetegn ved ebs.dk’s business intelligence-leverancer

Hurtige

Udnyttelse af eksisterende infrastruktur og standardprodukter giver hurtig implementering.

Enkle

Løsningerne baserer sig udelukkende på standardprodukter – uden at gå på kompromis med indfrielse af kundernes forretningsmæssige business intelligence-behov.

Små

Implementering i standardsystemer eliminerer en række mulige projektforhindringer og -forsinkelser.

Analysefasen kan koncentrere sig om de forretningsmæssige succeskriterier. Valget af business intelligence-løsning baseret på standardsystemer og -teknologier eliminerer i vidt omfang en traditionel mere eller mindre omfattende og opslidende produktanalyse og -udvælgelse.

Rentable

Omkostningseffektivitet gennem anvendelse af eksisterende standardprodukter og ebs.dk’s spidskompetence samt høj faglig integritet med fokus på kundens effekthjemtagelse giver kort tilbagebetalingstid.

ebs.dk’s ekspertise sikrer fokus på de af kunden højest prioriterede forretningsmæssige business intelligence-behov.

Sikre

Hastighed, enkelhed, omkostningseffektivitet og gennemført anvendelse af standarder minimerer

projektrisici for både kunde og leverandør.

Troværdige

ebs.dk sælger ikke selv systemer eller større sammenhængende systemer og kan derfor rådgive kunden uvildigt vedrørende Information Management strategi.

ebs.dk’s fokus på høj faglig integritet skal sikre, at ebs.dk’s konsulenter altid også stiller de ”frække” spørgsmål.

Hvordan adskiller ebs.dk sig fra andre bi-leverandører

ebs.dk’s fokusering på business intelligence i sammenhæng med virksomhedernes forretnings-, it- og Information Management-strategi er unik.

ebs.dk’s fokuserede anvendelse af Microsoft business intelligence-framework'et, it-, bi- og Information Management-kompetencer koblet med dyb indsigt i kundernes forretningsmæssige udfordringer og virkelighed er unik.

I modsætning til flere af de større spillere på markedet, har ebs.dk intet ønske om – og ser heller ikke forretningspotentiale i – at forsøge at ”overtage” dele af kundens forretning.

”Almindelige bi-leverandører” tilbyder typisk:

1.business intelligence som underprodukt til ”management-leverancer med analyse og udvikling af forretningsprocesser”

2.business intelligence som underprodukt til ”analyse og udvikling af kundens it-strategi og -organisation"

3.business intelligence i sammenhæng med store investeringer i rapporteringssystemer – som leverandøren sælger, eller

4.business intelligence på ”en hvilken som helst platform” – så længe kunden betaler

ebs.dk tilbyder spidskompetence på business intelligence-løsninger med optimeret anvendelse af Microsoft business intelligence-framework’et, defineret ud fra kundens eksisterende:

1.forretningsprocesser,

2.styringsmodel,

3.it-strategi og

4.allerede foretagne investeringer.